6 ay önce
Uğur Böceği filmine yorum yazdı:
Çok kötü çok....
Halka filmine yorum yazdı:
Küçükken izlediğim ve 2 yıl etkisinden çıkamadığım bir film.Aradan yıllar geçmesine rağmen filmi açamıyorum.Benim için en korkunç film.
Film baya iyi ama kitabını okuyun çok çok çok daha iyi
Brüno filmine yorum yazdı:
Sacha Baron Cohen yine iyi oynamış ama film konu olarak bana sıkıcı geldi.Ben gülmek istemiştim ama Cohen bile bunu başaramadı.
Bunny ile Boğa filmine yorum yazdı:
Bunny karakteri eğlenceli olsada film yer yer o kadar sıktı ki film bitsinde kurtulayım dedim
Yasak Krallık filmine yorum yazdı:
Her izlediğimde sanki ilk kez izliyormuşum gibi heyecanlandığım ve zevk aldığım bi film.Jackie Chan ve Jet Li gibi iki usta aynı filmde daha ne olsun ki.