H
14 yıl önce
Melekler Ve Şeytanlar filmine yorum yazdı:
Kitabını okumadım.O yüzden sadece filmi ele alarak söylemem gerekirse güzel bir film olmuş.Sıkılmadan izledim.Kimin hain olduğu hakkındaki tahminim film içerisinde sürekli değişti. Film içerisinde bazı şeyler Tom Hank sin önüne aniden çıkıyor. Bunu biraz soru işareti bırakabilir.Ama ben karakterin o konudaki yeteneğine verdim.Oyunculuklar güzeldi.Yorumlara bakıp izlememeye karar vermeyin. Ben tavsiye ediyorum.( Puanım 6.8)