6 yıl önce
Kusurlu filmine yorum yazdı:
Bence çok iyi bir deneme. Cidden çok iyi. Ama o Fleabag çakması sahneye ne gerek vardı... Kameraya bakmaya kadar herşey aynı sahnede. Dokundursanız yani... En azından kadınların yatakta yatarak konuştukları konuya baya okeyim. Zaten Fleabag fanları likelıyo hemen orda. Ama o kadar dokundurmanın, selam çakmanın ötesinde bir aynılık ki üzdü. Neyse ama aynı yönetmen başka bişey çekse izlemeye değer onu anladık. Başarılarının devamını dilerim Bilen Sevda Könen