Bu nasıl bir kamera yönetimi, kurguda da zira aksaklıklar hakim. Amatör bir ekiple mi çalıştı acaba dedirtiyor insana. Dramatik yönden etkili olabilecek bir çok sahnede bu etki zayıf kalmış. Zoom hareketini yeni keşfeden çocuk edasıyla yapmış hareketi kameraman. Bir yerden sonra acaba gerçekten senaryo gereği bizi filmin dışında tutmak için mi yapılmış demeye başladım bunlar. Senaryo ise hiç bir karakterin altının doğru düzgün doldurulamamasıyla ( belki Braddock'a biraz haksızlık etmiş olabilirim) vasatın üzerinde değil kesinlikle. Yönetmene ve yapıma haksızlık mı ettim diye düşünüyorum ancak Fellini,Welles,Visconti vs. bu yıllarda baş yapıtlarını ortaya koyuyordu.
Yine de filmde güzel diyaloglar ve toplum yapısını irdeleyen güzel planlar yok değil.
Yine de filmde güzel diyaloglar ve toplum yapısını irdeleyen güzel planlar yok değil.
Paul Simon'a saygılar.http://www.youtube.com/watch?v=9C1BCAgu2I8