9 yıl önce
Tetikçi filmine yorum yazdı:
Şahane film olmuş! Çok eğlenceli çok hareketli çok sayko :)
Unutursam Fısılda filmine yorum yazdı:
Hikayede Nermin Yıldırım'ın Saklı Bahçeler Hatırası kitabından direkt alınmış cümleler dahi vardı. Bomboş bir film olmuş, yalnızca Işıl Yücesoy ve Farah Zeynep Abdullah için izlenebilir.
İtirazım Var filmine yorum yazdı:
tokat gibi film. vizyona girdiği dönemde ülkede olanlara yapılmış en güzel yorumlardan biridir bu film bence. onur ünlüyü daha ne kadar sevebilirim bilmiyorum.
ayrıca selman bulutun filmdeki efsane vaazı da ihsan eliaçık’a şık bir selamdır, severiz kendisini.
Büyük Budapeşte Oteli filmine yorum yazdı:
rengarenk, cıvıl cıvıl bir film. bu görselliğin altında ne anlatsan izlenir :)
Aramızda Bebek Var filmine yorum yazdı:
Bütün annelerin neden delirmiş olduğunu filmi izleyerek çok iyi anlayabilirsiniz.
şurda rahat rahat bi söveyim. ulan mal karı, muhteşem bi hayatın varken tuttun bebek yaptın o da herşeyin içine sıçtı. ne aşk kaldı ne kimliğin ne kadınlığın. bir de tutup ikinciyi yaptın! sana herşey müstehak.
Evdeki Düşman filmine yorum yazdı:
sıkılırsanız sabredin, sonradan açılıyor..hem de ne açılma! çok şaşırtıcı, muhteşem.
ve tabi ki sondaki jenerik. kimler yaptıysa ellerine sağlık.
Ezel dizisine yorum yazdı:
yayınlandığı dönemde yeteri kadar beğenerek izlememişim gibi, yıllar sonra oturup aynı ciddiyetle baştan sona izledim. bir 5 sene sonra muhtemelen tekrar izleyeceğim.