7 yıl önce
Polaroid filmine yorum yazdı:
Ortalama bir supernatural bölümü adeta.
The I-Land dizisine yorum yazdı:
90 dk’lık bir filmle çok daha iyi anlatılabilecek bir hikayeyi sündürmenin anlamı yokmuş. Madem uzattınız, keşke azıcık derinlik kataymışsınız.
Bohemian Rhapsody filmine yorum yazdı:
Rami Malek Oscar’ı elleriyle söküp almış.
Onun dışında filmin pek numarası yok.
İşkence Tarikatı filmine yorum yazdı:
izlediğim en ilginç filmlerden biriydi. hem konusu hem konuyu işleyişi, filmi iki kısma bölüp insanı iki farklı kafaya sokması..valla beğendim.
Anna kızımıza söylemek isterdim ki;
ah be yavrum ah çiçeğim neden ambulansı arayıp kaçmadın ordan araban vardı ulan! bok yoluna gittin.
Fi Tarihi filmine yorum yazdı:
Keşke finalde bozmasaydı. Çok iyi film olabilecekken iyi film olarak kalmış :)
V/H/S filmine yorum yazdı:
Gerçekten enteresan. Rec serisinden sonra el kamerası filmleri ayrı bir güzel geliyor ancak film bittiğinde "gözüm çıktı" hissi kaçınılmaz
Masum dizisine yorum yazdı:
Televizyonun esaretinden kurtulunca nasıl da güzel işler yapılıyor! Umarım bir gün herkes kurtulur bu illetten.
Zaten bu kadar kaliteli bir kadro söz konusuyken oyunculuk iyi falan yazarak saygısızlık etmek istemem de bartu küçükçağlayan’ın ilk bölümlerdeki aşık halleri çok samimi değil mi ya :)
Russian Doll dizisine yorum yazdı:
Güzel hikaye, iyi oyunculuk. Gönül isterdi ki sağlam bir bilim kurguya bağlasın ama olmadı napalım.