13 yıl önce
Yıldız Savaşları: İmparator filmine yorum yazdı:
Yıldız Savaşları: Bölüm I - Gizli Tehlike filmine yorum yazdı:
o bu değil de bu filmin bir afişi vardır ki lezizdir tadından yenmezhttp://www.impawards.com/1999/posters/star_wars_episode_one_the_phantom_menace_ver1.jpg
Sherlock dizisine yorum yazdı:
adamları tebrik etmek lazım dizi filan değil bildiğin film çekiyorlar resmen hem de senede 3 tane.kurgusu karakterlerin gücü olağanüstü.
24 kasımda geliyormuş ama günler de geçmek bilmiyor :(((
Full Metal Jacket filmine yorum yazdı:
filmle ilgili kısa ve öz bir yorum yapılacaksa;
"İ see a red door and i want it painted black"
öpüyorum kubrickciim
Doctor Who dizisine yorum yazdı:
yemin ediyorum şununla yatıp kalkar oldum anamdan babamdan çok David ya da Matt'in yüzünü görüyorum.
öncelikle şöyle ki tv'den bir iki bölüm izleyip klasik uzaylı tiplemelerine aşina olan arkadaşlar genelde "ne kadar tırt dizi yuaaa peluş uzaylılar var,tenekeden robot yapmışlar"falan diyebilirler.hakikaten de dizi herkese hitap eden bir dizi değil.ancak içine girdiğinizde kurgu,doctor karakterinin gücü,gizem ve hayal gücünün hiç bir şekilde dizginlenmeden herhangi bir sınır konulmadan kullanıldığını görüyorsunuz ki hayran bırakıyor.
özellikle modern seride elleri öpülesi yönetmenler,yazarlar işi ele almış.günümüzdeki bi olay 3-4 sezon öncesine öyle bir bağlıyorlar ki abondone olabiliyorsunuz.hatta sherlock tv serisinin yönetmeni moffat şu an yönetmen.bilenler bilir sherlockta muazzam bir lezzet ve zeka vardır doctor who'da da kesinlikle daha azı yok...hepinizin bir gün whovian olması dileğiyle
geronimooooo
Kara Şövalye filmine yorum yazdı:
ismi The Dark Knight değil de Joker olması gereken film çünkü Heath Ledger bir çok usta oyuncuyu gölgede bırakıp,sırtlayıp yükseklere taşımıştır bu filmi..
Dünya Savaşı Z filmine yorum yazdı:
filmi izlemeden fragmanıyla olsun ismiyle,afişiyle olsun ilgimi cezbetmişti ancak izledikten sonra dönüp o eski zombilerin ellerinden öpesim geldi.şunu belirtmek isterim ben her ne kadar klasik ağır ağır yürüyen zombileri sevsem de "zombi dediğin şöyle şöyle olur" diyenlerden değilim her türlü koşan,hoplayan,zıplayan,değişik opsiyonları olan varyasyonlara açığım.ancak bu film beni tam olarak tatmin edemedi.jamaikalı atlet çevikliğindeki kalabalık isyankar zombilerden tin tin tin koşarak koşarak kaçan ve kurtulabilen insanlar gördük klasik zombi filmlerinde o müslümcü gibi dolaşan zombilerimiz bile daha kanlı daha vahşetli ve daha gerilimli anlar yaşattılar bize..ayrıca bu filmdeki zombiler de biraz amaçsız insanları yemek için kovalamıyorlar birini yakaladıklarında ziyafet çekmiyolar.bütün bunların ışığında beni rahatsız eden bir konuda artık imdb'nin de güvenilirliğinin sarsılması böyle vasat bir zombi filmine 7.4 vermesi gözümden düşürmedi değil emektar siteyi.
Dövüş Kulübü filmine yorum yazdı:
ilk izlediğimde beynimden vurulmuşa döndüm(daha sonra 12 sefer daha izledim aslında filimadamı ekibine sesleniyorum bu izlemeler de sayılmalı).Her izlediğimde tüylerim diken diken izlerim ve yeri doldurulamayacak bir film.izlemeyen her kim varsa bir an önce izlemesi gerek.ayrıca müzikleri harikadır başrollerin haricinde yan rollerde oynayan adamlarında performansı çok iyidir.sonunda ters köşe yapıyor bazı filmlerde bu sürpriz sonu verilen ipuçlarından tahmin edebilirsiniz ama fight club öyle bir film değil bazı yerlerinde şüphelensenizde ne olacağını tahmin etmeniz bayaa zordur.tahmin eden arkadaşları tebrik ediyorum..velhasıl kelam izlemediyseniz vakit kaybetmeyin izlediyseniz bir daha izleyin
Hangover 3: Felekten Bir Gece filmine yorum yazdı:
filmin afişinde harry potter'in son filmine doğrudan gönderme yapılmış.ilginç bi ayrıntı olmuş.http://www.sineparazit.com/wp-content/uploads/2013/03/Harry-Potter-ve-Olum-Yadigarlari-Bolum-2-sineparazit.com_.jpg
iyiye kazandırmak için bi kasma durumu var herkesin kabul edeceği gibi kötü karakterler ezici şekilde güçlü azizim.madem iyiye kazandıracaksın bari karakterlerin yetenekleri bizi doyursun ki bi eşitlik olsun falan feşman.