G
13 yıl önce
Recep İvedik 3 filmine yorum yazdı:
hiç bir filmini sevmedim, sevemedim sevmicem de zaten.. hakikatten vakit kaybı izlemek yerine otobüs bekle daha iyi.
Recep İvedik 3 filmine yorum yazdı:
hiç bir filmini sevmedim, sevemedim sevmicem de zaten.. hakikatten vakit kaybı izlemek yerine otobüs bekle daha iyi.