14 yıl önce
Gosick dizisine yorum yazdı:
en cezbedici yanı hikayenin geçtiği zaman. victorique'in asosyalliği nedeniyle duygularını ifade ediş şekli -daha doğrusu edemeyişi- kujo denen tipin ana karakterlerden biri olmasına rağmen silikliği, çözmeye çalıştıkları gizemlerin victorique'in "bilgelik kaynağı" tarafından "şapadanak" çözülmesi.. sinir bozucuydu. oyle gizem mizem hafiyelik denildiğine bakmayın. gerçekten merak uyandırıp heyecanlandıracak bir gizem falan yok ortada. bir tur daha death note izleyeseydim daha makbule geçerdi.