F
11 yıl önce
Alman Korkusu filmine yorum yazdı:
The Hateful Eight filmine yorum yazdı:
Bir tarantino hayranı ve filmi iyi veya kotu tamamen önyargısız izlemiş biri olarak olumsuz eleştirileri dogru bulmadıgımı soylemek zorundayım bu filme fazla bir anlam yüklemenin manası yok tarantino yine kendinden beklenileni izleyiciye sunmuş kanımca bu tarz filmleri sevenler için keyifle izlenilebilir iyi seyirler
sonra zihnimi zapt
ardından kendimi dipsiz bir çukurda ve sanki sürekli düşüyormuşum gibi hissettim
film bittiginde hala bir şeyleri anlamaya çalışıyordum
nafile çabalar