14 yıl önce
Rüzgar filmine yorum yazdı:
Wendy Ve Lucy filmine yorum yazdı:
united states in ruhunu güzel bir şekilde yansıtan film.
filmin başından itibaren wendy'nin başına gelen aksilikler, boş sokaklar, yalnızca güvenlikle olan (olumlu denebilecek) ilişkisi yabancılaşma ve yalnızlık duygusunu iyi bir şekilde yansıtmış.
olay değil de durum, psikoloji filmi sevenlerin daha keyifle izleyebileceği bir film.
Annabelle'yı sevmek filmine yorum yazdı:
Queer sinema katagorisinde bile değerlendirilebileceğinden emin olamadığım gereksiz uzun tutulmuş, vasat bir film.
Cairo Time filmine yorum yazdı:
İzlediğim en gereksiz filmlerden biri. Sabırla 80 dk nasıl durdum onu merak ediyorum... Sanıyorum ki "bu kadar da kötü olamaz ha çıktı ha çıkıcak film anlamlı olucak" bekleyişiydi...
Batı kafasıyla doğuyu anlatmaya çalışmış ama yakınından bile geçmemiş bir film.
Dialoglar, jestler, flörtler anlamsız, yapmacık, oyunculuklar kötü.
İzlemeyin. KARANTİNA.
Özgürlük filmine yorum yazdı:
Devrim kadınla, kadınlarla yapılır.
Devrim sonrası kadınlar unutulur.
Eşitlik erkeklerin eşitliği. "Eşit insan derken eşit erkek demiştik biz" anlayışının devrimler sonrası ortaya çıkışını basitçe gösteren bir film.
Kutsal ana, bacı, kız yoktur.
Saygı duyulacak, sevilecek birisi varsa yalnızca 'insan'dır.
Coco Chanel'den Önce filmine yorum yazdı:
Bir de bazı insanlar var ki efendim bir yönetmen ne çekse "eooooooow süper çok güzel on numero" veya sevdiği oyuncu mu çıktı "tabii ki her zamanki gibi mükemmeldi oyunculuğu süPPer" benzeri yorumlar "eleştiriler" falanlar filanlar. Gerek yok efendim, hiç gerek yok. Onlar da insan. Onlar da ara sıra kötü yazarlar, çevirirler, oynarlar ve (eğer ki güven/ego sıkınları yoksa) olumsuz eleştiri isterler. Böyle ufak bi' dipnot.
Coco Chanel'den Önce filmine yorum yazdı:
Arka arkaya yanınlanan Coco Chanel-2008 ve Coco avant Chanel-2009 filmlerinde bambaşka iki kadını anlatılıyor sanki.
"Çok meraklıyım illa izleyecem" diyorsanız 2008 yapımıCoco Chanel'i izleyin. Son günlerde Audrey Tautou'nun pek filmini izlemedim ancak en son izlediğim Dirty Pretty Things ve son olarak da Coco Avent Chanel'deki oyunculuğunu hiç beğenmedim.
Zaman kaybı. Bir başarı öyküsünden çok yalakalık yapıp bir yerlere gelen bir kadın tablosu çiziyor.
İçimdeki Yangın filmine yorum yazdı:
İlk defa bir filmde bu kadar etkileniyor olabilirim.
İsimler geçiyor, okumaya dayanamadım.
Arkada ses devam ediyor.
Bu filmin eleştrisi yapılmaz gibi.
Kalp çarpıntım devam ediyor.
İster izleyin ister izlemeyin. Tavsiye etmeye çekiniyorum.
Ne hissediyorum bilmiyorum.
Fotoğraf-gerçeklik tartışmalarına, gözün (sinemada ve fotoğrafta) kameranın çeken tarafından manipülasyonuna çarpıcı, aydınlatıcı apaçık ve sade bir örnek.
Daha güzel anlatılamazdı sanıyorum.
İzleyin.