En Sevdiğiniz Film karakteri

brad pitt joe black birde yesil yoldaki aygır :D
woo jin lee-oldboy geldi ilk anda aklıma o adam tam bir efsane
Stifler (amerikan pastası)
troy dyer

yalnız benim için bak yeşil-mavi, yeşil-mavi
tyler durden....kaiser soze..... asla sahip olamadığım olamayacağım karakterler.... ee çünkü ben çok cıvığım... seviyorum cıvımayı naapim aq.. aa bak gene cıvıdım
marla tabi ki:)
Teneke Trampet'teki tam taratam,tam taratamcı.

Oskar,

Tam taratam,tam taratam,tam,tam,tam,tamtam.

Tamtamcı Oskar.

Alayına,tamtam.
shineon

deli şevki,deli şevki..

''Kimseye boyun bukmeyup,kimseye zarar vermeyan adama delu derler''

Karakter değil gerçek :) Müthiş bir seçim yapmışsın gerçekten,izlerken çok sevmiştim bu adamı :)
Evet çoğunluk hollywood geppetto.Yavaş yavaş açılıyorum dünya sinemasına desem yerinde olur.bu yüzden en aklımda kalanlar bunlar olmuş demekki.
OcaptainMycaptain biraz dünya sineması izle ya o nasıl liste öyle.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL