ALINTI
@winter Hâlâ yayınlanıyor mu bilmiyorum ama eskiden Kanal7'de bu filme benzeyen Türk çizgi filmlerine rastlardım. O yüzden sonda yazan yönetmenin adı dikkatimi çekti.Imdb'de Sinbad ve Ali Osman olarak arayınca bulamadım.Sonra Imdb'de Türk çizgi filmlerini aradım.Benimki acemi şansı :)
yahu ne acemiliği? acemiliği karıştırma şimdi:)xD
bi acemi bile buldu. ben mi bulamadım yani:(
tüh rezil olduk:(
aşağı yukarı 12 yıldır bu sitedeyim. fırsat, vakit buldukça sorulan sorulara cevap vermeye çalışırım. normalde kaçırmazdım ama gerçekten yazı 1 saniye bile sürmüyor. gözümden kaçmış sondaki yazı. onu kaçırıncada bulmak çok zorlaşmıştı benim için. gerçi görseydim bile bi ali osman dan sonuca ulaşamazdım belkide. sonuç olarak acemi olabilirsiniz ama yaptığınız dikkat, sabır, uzman işi bence. tekrardan teşekkürler.