liste gittikçe zorlaşıyor gerçekten de :) izlediğim kalmadı içinden ama birkaç ek yapmak isterim;
bunraku --> aksiyonu biraz abartmışlar ama görsellik açısından bakacak olursak oldukça tatmin edici değişik bir film.
suspension --> bu filmi arkadaşımın kesin izlemelisin çok enteresan bir film önerileri üzerine indirmiştim ama hala izlemedim.
anime olarak da şunları önereyim;
basilisk --> hikayesi biraz tanıdık aslında. nesillerdir birbirine düşman iki aile ve bu ailenin birbirlerine aşık gençleri( aslında bundan daha fazlası var ama spoiler vermemek adına pek yorum yapmak istemiyorum) müzikleriyle karamsar hikayesiyle izlemekten en çok keyif aldığım animelerdendir bu.
shingeki no kyojin --> bunun henüz sadece ilk bölümünü izledim ama izlenmeye değer güzel bir anime gibi duruyor tavsiye ederim.