Suare - Oscar Tahmin Yarışması
nasıl olsa hep bırlıkte ızleyecegız
oscar aksamına kadar vaktımız var degıl mı ?
Kutumda Leonardo hissediyorum diye diye :)
olur hislerime güverenerek sallarım artık(:
Valla işte oscar gecesine kadar bir şekilde tahmin yaparsınız :) Bence bu kazanır, şu kazanır diye :)
bir tek düzenbazı izledim nasıl tahmin yapcam Kürşatcım(: karşılaştırabileceğim ikinci bir film bile izleyemedim(:
bu suare için ne kadar süremiz var ?
serpil cim bu sene yıne cok ıyı fılm yok..
gectığımız seneler gibi oyunculuklar konusmus, filmler değil..
en iyi filmlere baktım da en iyi olabılecek bır fılm bence yok..
her sene oldugu gıbı akademının gozunden bakacagız bu işe...
lanet kapitalizm
amanin neredeyse hiçbirini izlememişim :S
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.