İzledikçe İzlenesi Gelen Giriş Sahneleri

apocalypse now! the end çalıyor vietnam cayır cayır yanarken
Zeitgeist - Addendum

Jiddu Krishnamurti'nin konuşmasını 50 defa izlemişimdir. Çalan müzik de pek hoştur.
Antichrist
Müzik ile sahne geçişleri kombo etkisi yaratıyor. Ama sözler alışkanlık yapabilir dikkat edin...

Vamos a matar, companeros (1970)
the libertine

inside man
"Lord of the rings" Birinci filminin giriş sahnesi.

http://www.youtube.com/watch?v=kq0HILnxnAw&feature=related
reservoir dogs nedense hoşuma gitmişti giriş olarak. yani garip oldu biraz ama öyle :D
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL