Rüyalarınız

Zamanında o kadar uzun bir rüya görmüştüm ki, "film gibi" ötesiydi kendisi =)

Buraya yazmaya üşendiğim için, bir zamanlar uzun uzun yazdığım blog'daki linkini veriyorum:

http://nededimben.blogspot.com/2009/08/uzaydan-dunyaya-dogru-hzla-yaklasyoruz.html

Şaka maka, yorumlayabilen olursa çok sevinirim :D Yıllardır merak içindeyim zira mealiyle ilgili.

Bir de rüyaları 3. şahsın gözünden, "god mode" şeklinde, ya da sürekli karakter değiştirerek göreniniz var mı bu şekilde, merak ettim.
Sevgili Filim adamları ve madamları, rüyalar ve düşler her daim ilgimi çeken bir konu olmuştur. Sitemizin teması içinde konuşacak olursam tabi ki filmlere serpiştirilen rüyalar ya da kabuslarda. Bu sayfada hanımlar ve beyefendiler rüyalarını paylaşabilir, dayanışma yapılabilir. Bekliyoruz efendim.
Bir mesaja cevap veriyorsunuz.
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL