Zamanında o kadar uzun bir rüya görmüştüm ki, "film gibi" ötesiydi kendisi =)
Buraya yazmaya üşendiğim için, bir zamanlar uzun uzun yazdığım blog'daki linkini veriyorum:
http://nededimben.blogspot.com/2009/08/uzaydan-dunyaya-dogru-hzla-yaklasyoruz.html
Şaka maka, yorumlayabilen olursa çok sevinirim :D Yıllardır merak içindeyim zira mealiyle ilgili.
Bir de rüyaları 3. şahsın gözünden, "god mode" şeklinde, ya da sürekli karakter değiştirerek göreniniz var mı bu şekilde, merak ettim.