Söylediklerinin dışında Daft Punk ın
Tron:Legacy soundtrack albümünü beğenmiştim
Clint Mansell'in The Fountain filmindeki müzikleri de çok güzeldi
Hans Zimmer İnception
Mr.Nobody filminin albümü var mı bilmiyorum ama onun müzikleri de güzeldir
Aslında ben de böyle bir başlık açmayı düşünüyordum :)