11 yıl önce
Ölümün Soluğu filmine yorum yazdı:
Eğer adamlar filmin adını "Ölümün Soluğu" koymak isteselerdi "Breath of Death" derlerdi. Ama "Tanrı Yargılanıyor" demek istemişler ve "God on Trial" koymuşlar. Ne yazık ki bizde yine, yayında ve yapımda çok emeğimiz geçiyor gibi kafamıza göre uygun film adı belirlemeye devam etmişiz ve sinir bozucu bir tane bulmayı başarmışız. Neyse ki gönüllü çevirmenler var da filmin çevirisi de sizin üstün zekanıza kalmıyor. O zaman toplama kampında, dünyadaki son geceleri olup olmadığı bile belli olmayan bir grup insanın, mahkeme salonu kurup "tanrıyı yargılamaları" yerine, "ölümün soluğunu" enselerinde hissetmeye başladıkları için, kime ne kötülük yapmışız da böyle bir sınavla yüzleşiyoruz acaba diye iç seslerini izlerdik belki de?