14 yıl önce
Çakal filmine yorum yazdı:
Filme başlarken beklentim çok düşüktü, öncelikle bunu belirteyim. Bu film doğuştan kaybeden bir insanın hayatına SERT bir bakış atıyor. Görüntüler tamda filmin havasına uygun ilerliyor, replikler yine aynı oranda başarılı ( özellikle kendi kendine konuştuğu sahnelere bayıldım ). Final dışında ( finali berbat etmişler bence ) gayet güzel bir film olduğunu düşünüyorum.