6 yıl önce
The Time Machine filmine yorum yazdı:
Sağlam bir zamanda yolculuk filmi. Sıkılmadan izledim 8.4/10
The Time Machine filmine yorum yazdı:
Sağlam bir zamanda yolculuk filmi. Sıkılmadan izledim 8.4/10
Siccin 4 filmine yorum yazdı:
Bugün gittim. Siccin 3 kadar iyi değildi. Ama ilk 3 filme gittiyseniz buna da gidebilirsiniz. Pişman olmadım. Kurguda sıkıntı vardı. Olay örgüsü mantığa aykırıydı. Oyunculuklar başarılıydı. Hikaye çok orjinal değildi.6,5/10 diyebilirim. Bu arada izlediğim en iyi Türk korku filmi Dabbe 4 : Cin Çarpmasıdır.
Baba filmine yorum yazdı:
Birisi demiş ki; mafyayı yücelten bu filmleri de sevenler var demiş. Bu mafya sıradan bir mafya değil, hatta mafya bile değil. Amerikaya göç eden bir ailenin devlet içindeki zalimlere ve diğer mafya ailelerine karşı verdiği mücadele. Filmi izlemeden yorum yapmayalım.
12 Kızgın Adam filmine yorum yazdı:
Tüm film bir odada geçiyor ve sonuna kadar sıkılmadan izlenebiliyor. İzleyen pişman olmaz.
Esaretin Bedeli filmine yorum yazdı:
Bu filmi izlemeyen kişi, 1 Milyon tane film izlemiş de olsa film izledim demesin.