11 yıl önce
John Carter: İki Dünya Arasında filmine yorum yazdı:
Şirinler 2 filmine yorum yazdı:
Çocukluğumuzun Şirinleri, büyüdü adam oldu da artık sinemalarda animasyon olarak oynuyor.
Sinemada gösterime girdiği zaman kızımla ve yeğenimle izlemeye gittim.
Çok da keyif aldım. İlkini de severek izlemiştim ama bu daha iyi diyebilirim.
Göçebe filmine yorum yazdı:
Gerçekten ilginç bir film.
Uzaylı işgaline ve direnişe farklı bir bakış.
Dışarıdan bakıldığında sıradan bir uzaylı işgali filmi gibi duran yapımda, işgal, direniş, sahip olma, hayatta kalma, kim kimin dostu gibi kavramları sorguluyorsunuz.
Kelebeğin Rüyası filmine yorum yazdı:
Kaliteli bir film olmuş.
Öncelikle klasik bir Türk filmi senaryosu olduğundan hareket emekte fayda var. Ama Klasik bir senaryo olmasına karşın, özgün bir anlatımı ve kurgusu olduğu kesin.
Usta işi bir yönetmenli ve usta işi bir görüntü yönetmenliği olması da cabası.
Ama bence filme en çok ruh katan ve onun farklı noktalara taşınmasında en önemli katkı müziklerinde. Kendinizi gerçekten bir kelebeğin rüyasında hissettiriyor insan.
İzleyin, izlettin.
Skyfall filmine yorum yazdı:
Şarkısı filminden güzel, Adele sağolsun :)
Bond filmlerinin sonuncusu Skyfall. Sean Connery'den sonra her çevrilen Bond filminde biraz daha niteliğinden kaybediyormuş hissi uyandıran bir diğer yapım. Son Bond yine de filme karizma katmayı başarabilmiş.
Filmin en önemli özelliği ise şu İstanbul sahneleri. Hani mısır çarşısı kapalı çarşı civarlarında çekilen sahneler. Türkiye yine tam bir Ortadoğu ülkesi olarak sunuluyor. (Hoş artık bende emin değilim)
Turbo filmine yorum yazdı:
Gerçekten güzel bir animasyon yapım.
Artık animasyon yapımlar en az normal sinema filmleri kadar kaliteli oluyor.
Gerek senaryo, gerek görsellik harikalar.
Turbo ise bir kurgu harikası; bir salyangoz ancak böyle hayat bulabilir.
Alın ufaklıkları yanınıza mutlaka izleyin.
Into the Wild filmine yorum yazdı:
Baştan sona merak uyandıran ve çok yerinde kendimi sorguladığım bir yapım.
Bence müzikleriyle de kulaklara hitap ediyor. Müzikler ise Eddie Wedder tarafından yapılmış.
Ölümsüz Polisler filmine yorum yazdı:
Ehi Ehi....
Komik bir film.
Aslına bakarsanız MIB filmlerinin uzaylı değil de hayaletli versiyonu gibi :)
Ama bir cuma akşamı iş yorgunluğunu atmak ve biraz eğlenmek için keyifle izlenebilir.
50 İlk Öpücük filmine yorum yazdı:
50 ilk öpücük; tipik bir Adam Sandler filmi, komik, romantik ve eğlenceli...
İşin güzel tarafı bu filmde çocukluğumuzun E.T. filminden tanıdığımız ufaklık Drew Barrymoore da yer alıyor.
Galaksinin Koruyucuları filmine yorum yazdı:
Bu filme gelince tek söylenebilecek olan yıldız savaşları vb. kaliteli yapımlarla boy ölçüşebilecek kadar iyi görsel efektlere sahip olması.
Bence izlenmeyecek kadar da kötü değil. Ama konusu sıradan.
İğrenç yaratıklara felan çok az sayıda rastlayacağınız filmin konusu, dünya ile mars arasındaki boyutlar arası kapıdan geçen eski batılı bir kanun kaçağının macerası.
Kendini izletmiyor diyemem ama çok daha iyi filmler var.