E
12 yıl önce
Birdman veya Cahilliğin Umulmayan Erdemi filmine yorum yazdı:
Kayıp Kız filmine yorum yazdı:
film senaristin kıvrak zekasıyla klişelerden kurtulmuşsada mantık hatalarından kurtulamamış. overrated 7/10
Varoluş filmine yorum yazdı:
mükemmel bi senaryo zayıf görsellik ve yersiz erotizm. nitekim bunu gören nolan abimiz biraz değiştirip inceptionı çekmiş :)
The Matrix filmine yorum yazdı:
kaçıncı izleyişim bilmiyorum baya oldu. yeni uyandım :)
Yıldızlararası filmine yorum yazdı:
eline yüzüne bullaştırabileceği birçok muallak konudan anlının akıyla çıkmayı başarmışlar görseller de ekstrası... büyüksünüz nolan kardeşler
True Detective dizisine yorum yazdı:
sadece rust karakteri üzerinden bile on numara film olurdu, yazık etmişler ama yinede güzel
Evrim filmine yorum yazdı:
bilinci özgür kılmak yada saf bilinç makinelerle elde edilebirmi ? elde edilirse neler yapılabilir?
bence güzel konulara değinmişler
Synecdoche, New York filmine yorum yazdı:
Bir zamanlar önünde olan heyecanlı
ve gizemli gelecek artık arkanda kaldı.
Yaşandı, anlaşıldı, hayal kırıklığıydı.
Özel olmadığını fark edeceksin.
Var oluşunun içinde sıkışıp kalmıştın
ve şimdi yavaşça kayıp gidiyorsun.
Bu herkesin yaşadığı tecrübe.
Her birimizin.
Özgül şeyler bir anlam ifade etmez.
Herkes herkes gibidir.
Düşman filmine yorum yazdı:
kafkaesk distopik bir film yersen..... :)
film boyunca insan kendine benzeyen (tıpatıpta olsa) birini gördüğünde böyle davranmazki dedim. adam şizofren dahi olsa aynı zamanda farklı iki hayat yaşayamaz. istediğinde birini bırakıp ötekine kaldığı yerden de başlayamaz. Çelişkiler derim distopik derler susarım. İzleyicinin yardım olmadan görmesinin çok zor olduğu metaforlar dışında, bi kaç ilintiyle kafa karıştırılmaya çalışılmış abartılı bir film......
finalde izleyicinin film beklentisinde ne kadar acımasız olduğunu gösteriyor bize. adamın ölmesini bekliyoruz ama yönetmen öldürmüyor :D