E
8 yıl önce
Doctor Who dizisine yorum yazdı:
Eğer Uzay-Zaman kavramlarına biraz ilgi ve merak duyuyorsanız sizi kesinlikle etkiler.İlk sezonda fazla birşey göremezsiniz ama 2,3..ta ki 7. sezonun sonuna kadar ondan sonra dizide an lam veremediğin gariplikler hissedeceskin.Senaryo saçmalığı gibi .Son sezonda kadın doktor gelmei çok değişik durum belki finala bile sebep olabilir.Son olarak Zaman ve uzay kavramlarına ilgin varsa her bölüm farklı konuları görmek gibi isteğin varsa kesinlikle izle pişman olmazsın.NET..