16 yıl önce
Harry Potter ve Ateş Kadehi filmine yorum yazdı:
The Walking Dead dizisine yorum yazdı:
Klasik zombi filmlerinden farklı olmuş. Sadece zombi doğramaca yerine, yeni oluşan düzende yaşam ön planda konu edilmiş. Özellikle aniden oradan buradan fırlayan zombiler ile bö korkusu kullanılmamış. Buna rağmen gerilimin dozajıda iyi ayarlanmış.
Klasik zombi filmlerinden refleks olmuş artık, sürekli oradan buradan bir şey fırlayacakmış gibi geriliyor insan.
Müzede Bir Gece 2 filmine yorum yazdı:
Çerezlik bir filim, bence nitelik olarak ilk filmiyle arasında dağlar kadar fark yok. Dinlenmek için izlenebilinecek bir film.
Hızlı ve Emekli filmine yorum yazdı:
Beklediğimden çok daha iyi çıktı. Belirli sahneler iyi ve komikti gerçekten. En güzel tarafıda kutsal Amerika anlayışında olmaması olmuş. Bir klasik beklemeyin, ama izlenmeye değer eğlenceli bir film.
Son Hava Bükücü filmine yorum yazdı:
Gerçekten büyük bir beklenti içerisinde izledim, günlerce erteledim filmi uygun bir zamanda izleyeyim diye. Çizgi filminden sonra, büyük hayal kırıklığına uğradım açıkçası.
Film adeta çizgi filmin ilk sezonunun (su kitabının) özeti haline getirilmeye çalışılmış; ama özeti bile olamamış. Zira bir çok yer atlanmış. Tamam eyvallah bir filme sığdırmak için atlanması gereklidir; ama konu çok bölük pörçük olmuş, sahneler arasında çok kopukluklar var ve sahneler çok hızlı geçilmiş. Bazı sahnelerin başında saçma sapan özet yapılmaya çalışmış, özellikle kuzey su kabilesine ilk varışta ki muhabbet cidden çok saçmaydı.
Orjinal senaryodan çok sapılmış ve senaryonun bir esprisi kalmadığı gibi bir çok saçmalıklar da beraberinde gelmiş.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
Mesela orjinalinde; Aang zor durumda kaldığında ya da duygularına hakim olamadığı anlarda refleks olarak avatar formuna giriyor, bu gücünü istek dahilinde kullanamıyor. Bu yüzden dört elementin gücünü öğrenip, avatar formunu ... DevamıGerçekten büyük bir beklenti içerisinde izledim, günlerce erteledim filmi uygun bir zamanda izleyeyim diye. Çizgi filminden sonra, büyük hayal kırıklığına uğradım açıkçası.
Film adeta çizgi filmin ilk sezonunun (su kitabının) özeti haline getirilmeye çalışılmış; ama özeti bile olamamış. Zira bir çok yer atlanmış. Tamam eyvallah bir filme sığdırmak için atlanması gereklidir; ama konu çok bölük pörçük olmuş, sahneler arasında çok kopukluklar var ve sahneler çok hızlı geçilmiş. Bazı sahnelerin başında saçma sapan özet yapılmaya çalışmış, özellikle kuzey su kabilesine ilk varışta ki muhabbet cidden çok saçmaydı.
Orjinal senaryodan çok sapılmış ve senaryonun bir esprisi kalmadığı gibi bir çok saçmalıklar da beraberinde gelmiş.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
Mesela orjinalinde; Aang zor durumda kaldığında ya da duygularına hakim olamadığı anlarda refleks olarak avatar formuna giriyor, bu gücünü istek dahilinde kullanamıyor. Bu yüzden dört elementin gücünü öğrenip, avatar formunu kullanmaya çalışıyor. Ama filmin sonunda zaten çoktan öğrenmiş olduğunu görüyoruz. Suyu o kadar büken adam gider, ateş ulusuymuş, kralmış dinlemez.
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!
Oyuncu seçimleri görsel olarak çok yanlış olmuş. 3Dsini bilemeyeceğim, ama evde izlediğim kadarıyla efektleri de hiç beklentimi karşılamadı.
Kısacası rezil etmişler güzelim çizgi filmi.
Vampirle Görüşme filmine yorum yazdı:
imdb'den nasıl 7.9 almış anlamış değilim. Izlediğim en sağlam filmlerdendir.
Rocko'nun Modern Yaşamı dizisine yorum yazdı:
Zamanında çok izlerdim, pek başarılı bir çizgi filmdir.
Yasak Bölge 9 filmine yorum yazdı:
Bilim kurgu filmi olarak, çok yaratıcı, değişik bir filim.
Ayrıca daha önce bir bilim kurgu filminden bu derece başarılı göndermeler görmemiştim açıkçası.
Filmin başı The Office tadında olmuş, benim gibi office dizisine pek alışamayanlar için sıkıcı olabilir. Ama bence sabredin, sabrınıza değecek.
!Spoiler! Filmin sonunda dünya yok oluyor
Tüm Harry Potter filmlerinde, kötü adamı bulmak için, beklemediğiniz adama bakmanız yeterli. Hep aynı ...
!--SPOILER--!!--SPOILER--!!--SPOILER--!