16 yıl önce
Malta Şahini filmine yorum yazdı:
Çok sıkıldığım, bir türlü keyif alamadığım bir film. Özellikle bir kaç sahnedeki saçmalık gerçekten filmden soğuttu beni. Yine de dönemi dikkate alınarak bu türün takipçileri tarafından izlenebilir.