12 yıl önce
Unutursam Fısılda filmine yorum yazdı:
Öncelikle şunu belirteyim ki ya beni bu filme götürmek için ya da gerçekten öyle konuşulduğu için bana bu film Çağan Irmak’ın ustalık eseri demişlerdi. Ama açıkçası yüksek beklentilerimi karşılamadı. Konu güzeldi. Filmin içindeki şiirler, sözler, şarkılar da çok farklı bir renk katmıştı. Oyunculuklar da gayet güzeldi bence. Aynı karakteri kaliteli oyuncuların canlandırması da güzel olmuş.