15 yıl önce
Dokunmayın Şabanıma filmine yorum yazdı:
İhtiyar Delikanlı filmine yorum yazdı:
İzlediğim ilk Kore filmi. Sıkıcı bir iki saat bekliyordum fakat bir şekilde filmde kalmayı başardım. Ensest gibi bir şeyin; bilinçli bir şekilde yaparak bundan pişmanlık duymayan bir taraf ile yaptıktan sonra bunun yanlış olduğunu düşünen tarafı göstermesi açısından beğendim. Fakat pişman olan tarafın, bunu kendi iradesiyle yapmadığını göz önüne alırsak filmin, isteyerek ensest ilişki yaşayan tarafı görece iyi ve haklı olduğunu hissettirmeye çalıştırdığını düşündüm. Herkesin ahlaki değerleri vardır. Filmi eleştirebileceğim iki noktadan birincisi bir tarafın iradesiyle hareket edip, diğer tarafın iradesiz şekilde bunu yapması. İkinci eleştirdiğim nokta rol kesemediğini düşündüğüm zengin adam. Toparlarsam, eh işte fena değil dediğim bir film oldu. İzlediğime pişman değilim :).
Into the Wild filmine yorum yazdı:
gereksiz, zaman kaybı. bazı şeyleri hissedebilmek için bu tür saçmalıkları yaşamaya gerek yok. harvardda okumayarak yaptığım aptallığımı gölgeleyebilmek için daha büyük nasıl bir mallık yapabilirimin filmi. işin ilginç yanı da başarıyor :) mutluluk, paylaşınca güzeldir gibi genel kabul görmüş bir fikirle bitirerek etkileyiciliğini arttırmayı başarmış. Sonuç olarak, olmamış canım benim :)
Guguk Kuşu filmine yorum yazdı:
Bu kadar eğlendiğim bir film hatırlamıyorum. Martini'ye bayıldım. Keşke onun üzerine bir film yapsalar.
çok iyi dans, o biçim ısrar ederim. Sert, haşin, gaddar; bilakis çok kibarım.
Seviyorum seni Kemal Abi.