17 yıl önce
Constantine filmine yorum yazdı:
Bir çok insan yeşilaycı olarak tanımlasada kanımca bir çok insanı da sigaraya başlatan filmdir.
Constantine filmine yorum yazdı:
Bir çok insan yeşilaycı olarak tanımlasada kanımca bir çok insanı da sigaraya başlatan filmdir.
Kill Bill: Vol. 1 filmine yorum yazdı:
Neredeyse bütün filmlerinde olduğu gibi bu filminde de müzikle sinemayı seviştirerek izleyiciyi zevkin doruklarına çıkaran Quentin Tarantino'ya teşekkürler.
İhtiyar Delikanlı filmine yorum yazdı:
Park Chancığım 3.sünü izledim.O da çok hoş olmuş.İntikamüçlemesi için 4 dvdlik yer açtım arşivimde ;)
Sigara İçtiğiniz İçin Teşekkürler filmine yorum yazdı:
Birçok örnekte de olduğu gibi,kitabı filminden daha başarılı olmuş bir eser...
Sil Baştan filmine yorum yazdı:
Her insanın (tabi ki herkes değil)hayatında en az 4 kez izlemesi gereken film.Jim Carrey ' i bu filmle sevdim.Kız arkadaşımın saçları artık mavi.Yaşasın..!
Prestij filmine yorum yazdı:
Karşılıklı oyunlar mükemmel işlenmiş.Senaryo ve sahnelerin çekimi kusursuza yakın.
Carlito'nun Yolu filmine yorum yazdı:
Sean Penn'i alışılmışın dışındaki halinde seyrederken hazmetmekte biraz zorlandım.Ama çok başarılıydı.Film genel anlamda biraz Al Pacino'yu dışlar gibi.Onu sevmedim.
John Tucker Ölmeli filmine yorum yazdı:
John Tucker 'ın moralimi bozma konusunda başarılı bir performansı vardı.Çok gerçekçi bulduğum bir karakter değil.Filmde çerezlik eğlence.
Can Dostlar filmine yorum yazdı:
Film hoş olmuş.Robin Williams kendisine yakışan bir rolde kendisinden beklendiği seviyede başarılı bir performans sergilemiş.Ben yönetmende bi afalladım.Yönetmenlik yaptığını bilmiyordum.Californication'dan hayranım kendisine.