Maske filmine yorum yazdı:
Babam 95 senesinde Üsküdar Odeon sinemasında akşam matinesinde götürmüştü. O zaman 10 yaşındaydım. Bu filmi o yaşlarda tatmak ayrı bir zevkti.
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?