Kayıp Kız filmine yorum yazdı:
Filmin bende bıraktığı gerilim hissi uzun bir süre geçmeyecek gibi.Çok harika bir film mi değil ama izlenir.Cinsiyetimizin zekası ve psikopatlığıyla karşı karşıyayız :D
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?