13 yıl önce
Guguk Kuşu filmine yorum yazdı:
Sıkı Dostlar filmine yorum yazdı:
"Bize göre başka türlü yaşamak salaklıktı. Bize göre boktan işlerde çalışıp maaşa talim eden, metroya binip faturalar için endişelenen örnek vatandaşlar yaşamıyorlardı?Onlar salaktı, korkaklardı. Bir şey istediğimizde, gidip alırdık."
Başlangıç filmine yorum yazdı:
Bilinçaltımızın derinliğine yönelik güzel bir yapıt. Fakat bence çok zirvelerde olmayı hak etmeyen bir film.
Başlangıç filmine yorum yazdı:
"Bir tren bekliyorsun. Seni uzaklara götürecek bir tren? Trenin seni nereye götürmesini umduğunu biliyorsun, ama emin değilsin. Ama önemi yok. Bir trenin seni nereye götüreceğini nasıl umursamazsın? Çünkü birlikte olacaksınız."
Schindler'in Listesi filmine yorum yazdı:
Film güzeldi evet. Ama tamamen Yahudi propagandası yapıyor. Yeryüzünde zulm gören tek millet Yahudiler değil.
Schindler'in Listesi filmine yorum yazdı:
Bir atasözümüz vardır: Bir kişinin hayatını kurtaran, bütün insanların hayatını kurtarmış sayılır. (Itzhak Stern)
Yedi filmine yorum yazdı:
"Ernest Hemingway, 'Dünya güzel bir yer ve de uğruna savaşmaya değer' demiş. Ben cümleninikinci yarısına katılıyorum."(William Sommerset)
Tanrıkent filmine yorum yazdı:
Silahınız olması sizi hırsız yapmaz; fikirlere ihtiyacınız vardır.
Dövüş Kulübü filmine yorum yazdı:
Herşeyi kontrol etmeye çalışmaktan vazgeç. Bırak ne olacaksa olsun. Bırak olsun. (Tyler)
Randle Patrick McMurphy: Kesinlikle doğru ama doktor 15 yaşında olmasına rağmen 35?inde gibi duruyordu ve bana 19?unda olduğunu söyledi ve bu iş için çok istekli olduğunu söyledi aslında bakın kızı görseydiniz kesinlikle 15 yaşında demezdiniz .Bence bakın bunun delilikle bir ilgisi yok, benim yerimde kim olsa bunu yapardı. Hiç bir canlı erkek bunu reddedemezdi. Bu yüzden hapse girdim ve şimdi de bana kahrolası bir sebze gibi davranmadığım için deli olduğumu söylüyorlar, bu benim umrumda bile değil eğer delilik buysa evet ben deliyim ama beni değiştirebileceklerini sanıyorlarsa gerçekten çok aldanıyorlar hepsi bu.