B
17 yıl önce
Yahşi Batı filmine yorum yazdı:
benim için tamamiyle zaman kaybı olaraktanımlanacakbir film.konu olarak çok basit.aslında sinema filmi yerine uzun metrajlı reklam filmi olarak niteleyebiliriz.cem yılmazın esprilerini herkes anlamaz diye bir muhabbet var her zamanki gibi.ben cem yılmazın esprilerini anlamak için illa istanbulda oturup taksimdeki kafelerin isimlerini bilmek zorunda mıyım??