5 yıl önce
Barselona, Barselona filmine yorum yazdı:
Filmde Barcelona’ya doyduk baya. Oyunculuklar iyiydi tabi söz düşmez bana... Sadece ilişkilerdeki farklı arayışlar ve fazlasıyla rahatlık beni izlerken gerdi. Hep yeni bir şeyler arayıp sonunda elinin boş kalması... Tuhaf bir çekiciliği var filmin ve beklentide olmaksızın izlenince hikayeyle sürüklenebiliyorsunuz.