teşekkür ederim okg, ben 2 film olsun demiyorum yanlış anlaşılmasın, normal düzeninde yapalım hani katılabildiğim kadar :D
iki hafta sonra finalim, ben hiç film izleyemeyeceğim galiba, belki bi tane :) iki film seçeriz ben birini izler artı alırım demiştim ama olmadı :D
4 film mi izleyeceğiz? 2 değil mi, her yönetmenden bi tane? 4 filmi izleyemem ki benim finalim var ama :(
aklımdaki filmi sen önermişsin okg, daha önceki surelerde de vardı. şimdi belki seçen arkadaşlar olur diye yeni film söyleyip oylarını bölmek istemiyorum :D
ben film önermeyip oylama katılsam? :)
Wes Anderson diyorum :)
çok önce izlemiştim, evrendeki diğer varlıklara farklı bir bakış açısı getiriyor. genelde istilacı, korkunç canavarlar olarak kullanılıyor uzaylılar. ama bu film çok daha gerçekçi ve güzel kurgulanmış. Jodie Foster'ın oyunculuğunu da çok beğenmiştim :)
yerinde bir karar olmuş, değil film izlemeyi haberleri izlemeyi bile bıraktım son günlerde.
ben bir süre aranızda olmayacağım, hepinize sabırlı günler arkadaşlar.
bu haftanın filmi ne olacak arkadaşlar? oyları doğru saydıysam mesaj ve serseri aşıklar 3 er oyla eşit. annie hall ve kayıp ruhlar da 2 şer oy almış.
Tamam anladım işleyişi, teşekkürler :)