-
@beba Kullanıcısının Forum Mesajları
şiirsiz yaşanır mı, sevdiğiniz şiirler ?
Edip Cansever/İnfilak
Ben gidince hüzünler bırakırım
Bu senin yaşadığındır
Bir ev sıkılır kadınlardaki
Bir adam sıkılır kadınlardaki
Seni sevmek bu kadar mı
O benim yaşadığımdır.
Bazan da bir yerde kuşlar vardır
Ne uçmak, ne görünmek için
Bir karanfil pencereyi deler
Bir kapı kendiliğinden kapanır
İstesek sevişirdik, ama olmadı
Biz değil yaşayan acılardır.
Gitsem de her yerde biraz vardır
Hatırda zamansız bir plak
Bir otel kapısı, biraz istasyon
Vardır o seninle birlikte olmak
Buluşur çok uzaktan ellerimiz
Ve nasıl göz gözeyiz ansızın bir infilak.
-
Kullanıcı: beba - 18.10.2013
ismini hatırlayamıyorum
maalesef, konular çok benziyor fakat bu film uzak doğu yapımı da değil. :( bana kuzey avrupalı gibi geldi oyuncular, ama tam bilemiyorum.
-
Kullanıcı: beba - 16.10.2013