9 yıl önce
Mistik Olay filmine yorum yazdı:
İzleyerek çok bir şey kazanmazsanız, izlemezseniz de bir şey kaybetmezsiniz. Sıkıcı bir film değil ama yavan bir işleyişi var. Alt metin olarak verilmek istenen mesaj güzel ama film çok da şey vaad etmiyor. Ben nedense Körlük romanını anımsadım filmi izlerken.