B
12 yıl önce
Ölümle Yaşam Arasında filmine yorum yazdı:
Finaliyle beni etkileyen nadir filmlerden..Gerçekten mükemmel..
Ölümle Yaşam Arasında filmine yorum yazdı:
Finaliyle beni etkileyen nadir filmlerden..Gerçekten mükemmel..
Nebraska filmine yorum yazdı:
Kimi sahnelerde sıkıldım kimi sahnelerde bolca güldüm, oscarı alır mı bilmem ama 2013'ün izlenmesi gereken filmlerinden.
Woody'nin kamyonu kullanırken oğluna eğilmesini söylemesi ve arkadaşına selam verme anı..kesinlikle filmin en güzel sahnesiydi.