18 yıl önce
Barda filmine yorum yazdı:
gerçek olayların neredeyse bire bir anlatımı olan bu filmde yönetmen, o kişilerin yaşadıklarına bir nebze bile saygı göstermeyip, kendilerinden izin almadan bu filmi çekmiştir.. o açıdan, bence izlenilmemesi gereken bir film..