B
5 ay önce
Ölümsüzlük İksiri filmine yorum yazdı:
Ailemle izledim çıldırdık o kadar salak bir şey ki saçmaaaaaaaaa
Ölümsüzlük İksiri filmine yorum yazdı:
Ailemle izledim çıldırdık o kadar salak bir şey ki saçmaaaaaaaaa
Ölümsüzlük İksiri filmine yorum yazdı:
Canınızı sıkmak,çıldırmak istemiyorsanız izlemeyin
Ölümsüzlük İksiri filmine yorum yazdı:
Vakit kaybı senaryo boşşşşş hayatımda bu kadar kötü,berbat,iğrenç bir senaryo görmedim
Ölümsüzlük İksiri filmine yorum yazdı:
İzlemek isteyenler lütfen izlemeyin sizden rica ediyorum izlemeyin çıldırmak istemiyorsanız izlemeyin
Ölümsüzlük İksiri filmine yorum yazdı:
Hayatım da bu kadar kötü film izlemedim artık senaryoyu nasıl yazdılar bilmiyorum chatgp ye film yaz desem daha iyi yazardı hayatımın en kötü 2 saatiydi artık bağırmaktan sesim kısıldı nefret ettim bu film den beni hayattan soğuttu yani berbat ötesi 15 yaşındaki çocuk daha iyi bir senaryoyu yazan bu filmi nasıl yaptınız anlamıyorum o kadar saçma ki boşşşşşşşşşş