A
14 yıl önce
Elveda Katya filmine yorum yazdı:
Tek suçu baba özlemi çekmesi tek suçu rus olması . bir kızın yıllar sonra yaşlı sakallı bir adama baba demesi ona sarılmak istemesi baba özlemini içine çekmesidir tek isteği. baba özlemi çeken baba duygusunu ilk defa yaşamak isteyen bir kızın dramanı izleyeceksiniz. İzlerkende insanlık adına çok ders alacaksınız.Katyanın ve Yunus kaptanın oyunculuklarına şapka çıkartacaksınız.Ticari amaçlı yapılan mesajı olmayan kuru gürültü bir sürü film yapılıyor.Sinemanın amacı toplumu doğru bir şekilde yönlendirmektir ders vermektir.Onun için tam anlamıyla bir sinema filmi Elveda Katya.Mutlaka gidin .İyi seyirler..