A
18 yıl önce
Kapışma filmine yorum yazdı:
Sıkıldıkça izlediğim ve 6 kere izlemiş olmama rağmen izlemekten sıkılmadığım,repliklerini izlerken söyler konuma geldiğim ve son olarak espirilerini ezberlemiş olmama rağmen hala güldüğüm,bir başyapıt olarak gördüğüm bir film..