Nikolaj Coster-Waldau, hem senaryo hem oyunculuk olarak çok başarılıydı bence. Joe Cole'nin, Ivar rolüne tam oturduğunu düşünüyorum. İzlenime gelirsek, biraz daha Grönland manzarası bekliyordum. (Netflix yapımı olduğu için.) Katla'da fazlasıyla görmüştük. O manzaralar insanın içini ısıtıyordu... Yine de ısıttı diyebiliriz ama. Onun dışında her şey güzeldi. Son olarak çok fazla siyasi göndermeler vardı: Titanic, sanayi devrimine özellikle. Ve fazlasıyla kopukluklar, eksiklikler oldu. Misal, Mikkelsen neden not bırakmadı mesela, Ivar'ın sorusuna neden açıklayıcı cevap vermedi? gibisinden. Birde gemi nasıl ayarlandı vs. bunları da görseydik iyi olurdu. Onun dışında geçen bu son kış günlerinde izlemenizi tavsiye ederim.
Bir kez daha yazı ve kağıdın en büyük icatlar olduğunu görüyoruz!
Bir kez daha yazı ve kağıdın en büyük icatlar olduğunu görüyoruz!