A
13 yıl önce
Ses filmine yorum yazdı:
İlginç bir şekilde filmi gecenin bir yarısı (az önce) TV'de denk gelerek izledim. Film açıldığında hemen yorumlara göz attım film bir çok yerde yerden yere vurulmuş belki bu kadar yerden yere vurulmasa merak edip izlemezdim:) , Karakter betimlemelerinde çok alt metin oluşturulamamış veyahut yönetmen bunu yansıtamamış demek daha doğru olur , lakin senaryo genel manada çok ilgi çekici, sesi takip etmesi kurcalaması, sesi alt etmeye çalışması ve filmin o sonunda öğreneceği gerçek gibi bir çok sebepten sonuna kadar izlettiriyor film, abartıldığı kadar kötü bir film olmadığını düşünüyorum, çerezlik , zaman zaman tebessüm ettiren, sürükleyici .)