14 yıl önce
Supernatural dizisine yorum yazdı:
ilk başlarda tam bir bilimkurgu fanı olarak başlamıştım diziye lakin devam etme nedenim sırf bu iki kardeş arasındaki atışmalar ve bağlılık yüzüneydi sonra cass geldi oda aynı etki yaptı komedi macera bilim kurgu sürükleyicilik hepsini birleştirdi ve artık vazgeçilmezim izlemeyince bir boşluk oluyor insanda:D bazı bölümler animelerdeki fil bölümler gibi sıkıcı olabilir benim gibi düşünmeyen izleyiciler için bir çok kişi bir iki sezona kötü demiş özellikle son yayımlanan son sezon eski sezonlar kadar iyi değildi lakin bu sezon toparlayacaklar kanaatimce bilimkurgu severler ve bu iki kardeş arasındaki olayı anlayabilen yada sevenler için kaçırılmaması gereken nadide bir yapım özelliğini taşımakta