Yirmi Bir filmine yorum yazdı:
imdb ye bakmayın güzel ve eglenceli :)
Barda filmine yorum yazdı:
izledikce kendimden geçtiğim bunlarda olabilirdi veya olabilir bunlar bu ülkenn gerçekleri dediğim ve insanların nasıl piskopatlaşabildiğini bir kez daha gördüğüm film . . . kafa bozan adamı hayatın gerçeklerine iten çılgın bi film
Görüşleriniz bizim için çok önemli ve değerli...
Size cevap verebilmemiz için lütfen e-posta adresinizi yazın. Bilgileriniz sadece size cevap verme amacıyla kullanılacaktır.
ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?