-
@akss Kullanıcısının Forum Mesajları
En Süper Hayvanlar

Simurg.
Öyle masalsı öyle güzel öyle imkansız.
Böyle bir şey dünyamızda yaşıyor olsaydı sonu dinazorlardan farklı olmazdı heralde.
Belki de öyle olmuştur.
Canım benim ya :)
-
Kullanıcı: akss - 05.09.2012
İzledim Pişmanım...
Diktatör
Bir filmi izlerken pişman olmak hiç bu kadar midemi bulandırmamıştı o.O
-
Kullanıcı: akss - 30.08.2012
anime
Trinity Blood'a ne dersin ?
-
Kullanıcı: akss - 30.06.2012
Unutulmaz Film Replikleri
- Sen hiç ateşböceği gördün mü?
- Hayır, görmedim.
- Göremezsin, göstermiyorlar ki. Herkes de göremez zaten. Edison doğayı yendi, hem de kendi sahasında; biz o ara yoğunduk, Ediz Hun'un filmlerini seyrediyorduk.
- Anlamadım?!
- Kıymetini bil; anlasaydın yalnızlık çekerdin.
Ateşböceklerini severim.
-
Kullanıcı: akss - 28.06.2012
İtiraf
aslında insanları sevmiyorum o.O
-
Kullanıcı: akss - 28.06.2012