Kadının değersizleştirildiği, cinsel obje olarak görülüp üzerinden saçma sapan şakalar yapıldığı ve bunları çok komik zannedip üzerine bir de film yapıldığı vasat bir diyalog örgüsü. Ezgi Mola’yı çok sevdiğim için filmin sonuna kadar zor dayandım. Bu denli aşağılamaları kendine hoş gören o güruha Ezgi Mola’nın çok güzel söylediği bir sözle hitap etmek istiyorum. Hadsizler !
Recep İvedik serisine kıyasla çok daha başarılı bulduğum vasata biraz daha yaklaşabildiği bir filmdir. Şahan’ın küçük tiplemelerden sonra malesef herhangibir başarılı iş çıkarabildiğini düşünmüyorum. Filmde tek beğenebileceğim nokta kızdan ayrıldıktan sonra arkadaşları ile birbirlerini gaza getirdikleri kısımla, o yazlıkta olan olayların gün yüzüne çıktığı an.
hayır tabii ki oturupbu filmi izlemedim, akşam yemeğine misafirlerim gelecekti, yemek yaparken izledim, yani ekstra vakit harcamamam tek tesellim oldu.
ya biri de biz ne yapıyoruz, bu ne saçma iş demiyor mu, ben onu merak ediyorum.
Sırf otobüste zaman geçsin diye izlediğim bir film onda bile dayanamadım kapattım çok ama çok saçma güldürmek bel altı espri yapmak değildir. Oyunculuk desen o da berbat kısacası zaman kaybı.
Recep İvedik olsun bu film olsun oyunculuğun ne olduğunu bilmeyen Şahan yine halkımızın saçmalıkları sayesinde adam oldu. Hiç mi olmaz arkadaşım bir oyunculuk. Kaba sapa halleriyle ki kendi kişiliğini oynuyor bu yüzden bu halleri iyi duruyor ama kötü bir oyuncu. Belaltı güldürme tekniği aptallar içindir. Bu filmi de her iki kişiden biri beğenmiş ah Aziz Nesin ahh... Bu filmde de çoğu yerde yersiz komedilik yapmaya çalışmış. Basit bir film daha basit bir oyunculuk. Asıl sorun millet nasıl bir düşünce yapısına sahip ki bu adamı ünlü etti. Üzülüyorum gerçekten, basitliği asalet sananların çoğaldığı bir dünya giderek artıyor.
Youtube kullanıcılarının kulaklık mikrofonundan yaptığı küfürlü dublajların tadında bir mizaha sahip, tipik bir Şahan Gökbakar filmi. Sırtını mizojin, homofobik ve ağzı bozuk bir mizaha dayayan Şahan Gökbakar Celal ile Ceren'de Recep İvedik'in dışında bir karakter (örneğin Dikkat Şahan Çıkabilir programındaki Sinan Sağıroğlu) yaratma şansını teperek yine aynı kaba mizahını sürdürüyor.
Aşıkken yapılan saçmalıklar, ilişkisi olmayan arkadaşların "sonsuz desteği" gibi kısımlar, özellikle de büyü sekansı çok hoşuma gitti. O kısım biraz daha uzun tutulmalıydı bence. İyi esprileri var filmin fakat Şahan Gökbakar bu esprileri tabiri caizse satmak konusunda yetersiz kalmış yerine iyi bir oyuncu seçilseydi sonuç daha parlak olabilirdi. Genel itibariyle çok kötü değil. Ama ben beğenmedim. Tavsiye etmiyorum.
@asim_2
1 yıl önce
9.1 / 10
@blackbrust
1 yıl önce
@yurdagulbogar
4 yıl önce
1 / 10
@nhna
5 yıl önce
@tiamath
5 yıl önce
5 / 10
@eski_takvim
6 yıl önce
1 / 10
ya biri de biz ne yapıyoruz, bu ne saçma iş demiyor mu, ben onu merak ediyorum.
zaten o başroldeki kızı da sevemedim gitti.
@melek452
9 yıl önce
@serkanaydemir
10 yıl önce
1 / 10
Recep İvedik olsun bu film olsun oyunculuğun ne olduğunu bilmeyen Şahan yine halkımızın saçmalıkları sayesinde adam oldu. Hiç mi olmaz arkadaşım bir oyunculuk. Kaba sapa halleriyle ki kendi kişiliğini oynuyor bu yüzden bu halleri iyi duruyor ama kötü bir oyuncu. Belaltı güldürme tekniği aptallar içindir. Bu filmi de her iki kişiden biri beğenmiş ah Aziz Nesin ahh... Bu filmde de çoğu yerde yersiz komedilik yapmaya çalışmış. Basit bir film daha basit bir oyunculuk. Asıl sorun millet nasıl bir düşünce yapısına sahip ki bu adamı ünlü etti. Üzülüyorum gerçekten, basitliği asalet sananların çoğaldığı bir dünya giderek artıyor.
İzlemeyin!!
P: 3
@lemonya
10 yıl önce
1.3 / 10
@volk
11 yıl önce
2.7 / 10