Department Q: A Conspiracy of Faith Yorumları

Department Q: A Conspiracy of Faith filmi detayları

@fyrat

2 ay önce

İlk ve ikinci filmin ortasında bir filmdi. Özellikle ikinci filmden sonra çok daha iyi geldi. Diyaloglar daha ilgi çekiciydi ve karakter gelişimine daha fazla tanık olunuyor.

@wingsofgod

2 yıl önce

7.8 / 10

imanli insan, şeytanın oğlunu boğdu.
filmde antislam olmaması ayrıca güzel yani
bide şuna dikkat ettim;
adamlarda on sene içinde 2 çocuk kayıp vakası var dedi.
ülkede 100’den fazla rüzgar türbini varmış.
çocuk kaybolduğunda okuldaki öğretmene hesap soruyorlar.
Adamlar her öğrencinin her an ne yaptığını biliyor bee

ülkemi de böyle refah içinde görmek istiyorum.

@kafamgzl

5 yıl önce

7.4 / 10

Ortalama olmuş. Beklentim yüksekti.

-Spoiler

3. film olmuş hala Esad hakkında hiç bir şey bilmiyoruz. Carl dışındaki karekterleri niye bu kadar yüzeysel bırakıyorlar çözemedim. Koskoca iki saatiniz var. Az biraz bahsedinsene işte.Şube Q'dan çok carl ve acınası hayatını biliyoruz. filmin başında da niye olduğunu anlamadığım bi bunalımdaydı.diğer filmlerde kaçırdığım bişey mi oldu acaba. Bilen varsa aydınlatsın. Neyse ben bazı sahnelerini çokbeğendim.wallpaperolacak kadar güzel açıları vardı. Onun dışında olaylar kopuk, boşluklar var. Yani hastanede seri katil var peşinden koşacak topu topu 3 adam var esad hala adamın son anında yanına olmaya çalışıyor tamam orada güzel bir mesaj veriyorönyargılar kötüdür falan da seri katil diyorum. Sonra uzun saçlı, skinny jeansli polis resmen boynundan kan fışkırırken el sallayıp önünden yavaşça geçiyor bakın yavaşça diyorumesad napıyorbakıyor. Koca Danimarkada 3 polis var çünkü. Sonunda ise inançsız adamımız carl hönkürerek ilahisini söylüyor. Ne k
... Devamı
Ortalama olmuş. Beklentim yüksekti.

-Spoiler

3. film olmuş hala Esad hakkında hiç bir şey bilmiyoruz. Carl dışındaki karekterleri niye bu kadar yüzeysel bırakıyorlar çözemedim. Koskoca iki saatiniz var. Az biraz bahsedinsene işte.Şube Q'dan çok carl ve acınası hayatını biliyoruz. filmin başında da niye olduğunu anlamadığım bi bunalımdaydı.diğer filmlerde kaçırdığım bişey mi oldu acaba. Bilen varsa aydınlatsın. Neyse ben bazı sahnelerini çokbeğendim.wallpaperolacak kadar güzel açıları vardı. Onun dışında olaylar kopuk, boşluklar var. Yani hastanede seri katil var peşinden koşacak topu topu 3 adam var esad hala adamın son anında yanına olmaya çalışıyor tamam orada güzel bir mesaj veriyorönyargılar kötüdür falan da seri katil diyorum. Sonra uzun saçlı, skinny jeansli polis resmen boynundan kan fışkırırken el sallayıp önünden yavaşça geçiyor bakın yavaşça diyorumesad napıyorbakıyor. Koca Danimarkada 3 polis var çünkü. Sonunda ise inançsız adamımız carl hönkürerek ilahisini söylüyor. Ne kadar da kopuk cümlelerle film eleştirisi yaptım değil mi. Filmde biraz böyle işte bazen sinir etse de izletiyor.

@serkanaydemir

5 yıl önce

6 / 10

Ve üçüncü film.

Üç filmi de sırayla birer gün arayla izledim. Bu son filmle tüm serinni dizi tadınla olacağından eminim artık. Her sezon bir hikayeyi 13 bölümden falan alsaydı bence daha sağlam olurdu. Kötü değil tabi sadece ilk iki filme göre bence biraz aşağıda kalan bir yapım. Hikayede mantıklı bulamadığım bazı şeyler oldu. Yine de bu seriye başlamayan biriysen arka arkaya izlenilir bir seri seni bekliyor.

İyi seyirler.

P: 6
SPOILER
GİRİŞ YAP
Şifremi Unuttum!

ÜYE DEĞİL MİSİNİZ?

HEMEN ÜYE OLUN
Aktivasyon Mailim Gelmedi!
ŞİFREMİ UNUTTUM
AKTİVASYON MAİLİ GÖNDER
ÜYE OL