Mahir Ünsal Eriş'in bu güzidehikayesineçok yazık olmuş.
Filimde bir adam, iki kadın ve bir düğün olduğunu bilen kimseler için spoiler içermez. Son paragraf hikayeyi okuyanlar için büyükhayal kırıklığı yaratır.
Çok kötü şeyler yazıp emeğe terbiyesizlik yapmak istemem ama filmin son yarım saati sanki uzun metrajatamamlamak adına çekilmiş gibiydi.
Filmin başında, hikayenin orijinalineek olarak türetilen Ensar-Ayla ilişkisini nispeten başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Filmin bu kısmı sayesinde, en azından, düğüne girmeden hemen önceEnsar karakterini tamamlamış oluyoruz. Ama Hayal karakteri tam bir fiyasko olmuş. Yani keşke diyorum, kısa film çekselermiş yada ne bileyim senaryoyu biraz daha irdeleyip, geliştirdikten sonra çekselermiş.
Ve en önemlisi, taksi sahnesini nasılçekmezsin ey sayın yönetmen. Hani nerde benim adım Feridun.
@lefulut
1 yıl önce
@yigithan300
1 yıl önce
@angele
8 yıl önce
4 / 10
@saracoglan
8 yıl önce
Filimde bir adam, iki kadın ve bir düğün olduğunu bilen kimseler için spoiler içermez. Son paragraf hikayeyi okuyanlar için büyükhayal kırıklığı yaratır.
Çok kötü şeyler yazıp emeğe terbiyesizlik yapmak istemem ama filmin son yarım saati sanki uzun metrajatamamlamak adına çekilmiş gibiydi.
Filmin başında, hikayenin orijinalineek olarak türetilen Ensar-Ayla ilişkisini nispeten başarılı bulduğumu söyleyebilirim. Filmin bu kısmı sayesinde, en azından, düğüne girmeden hemen önceEnsar karakterini tamamlamış oluyoruz. Ama Hayal karakteri tam bir fiyasko olmuş. Yani keşke diyorum, kısa film çekselermiş yada ne bileyim senaryoyu biraz daha irdeleyip, geliştirdikten sonra çekselermiş.
Ve en önemlisi, taksi sahnesini nasılçekmezsin ey sayın yönetmen. Hani nerde benim adım Feridun.